Att känna och inte känna

På nåt sätt känns det verkligen nu som att jag fått det bekräftat.
Varför tog det så lång tid som till idag? Borde jag inte sett och bekräftat det tidigare?
Man är väl blind och hoppas någonstans in i det sista..

Jag vet hur det känns nu.
Åh Melissa Horn, hur kan du känna mig så väl.
Allt du säger och sjunger om är precis det jag tänker och framförallt känner.
Det där tunga.

Jag är numera halvt föräldralös.
Min pappa finns inte. Jag har ingen pappa.
Efter att det varit tyst i 2 månader så inser jag sanningen, och det är tyvärr inte det jag hade hoppats på.
Men man kan inte alltid välja vad man vill här i livet. Tyvärr.

Jag älskar min mamma otroligt mycket! Det är hon som gör att jag orkar stå på benen idag. Utan henne hade jag inte varit kvar här.




"Du vill ha det du förlorat, men mig får du inte tillbaks..men mig får du inte tillbaks, mig får du inte tillbaks."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0