Hatkärlek till plåster

Jag skar mig i fingret häromdagen på jobbet, så jag givetvis fick sätta på ett plåster.
Och jag har någon viss hatkärlek till plåster. Om jag väl har skurit mig så måste jag ha på plåster, för att liksom skydda det, så det inte börjar blöda igen osv...
Men sen när plåstret börjar bli dåligt och äckligt och man måste byta, så får jag nästan panik, för fingret kan ha blivit så "äckligt" där under. Helt vitt och skrumpet på nåt sätt..
Och jag brukar känna mig lite lätt handikappad när jag tagit bort plåstret, då jag inte vågar använda det skadade fingret på ett tag.





Och just att skära sig i fingrarna tycker jag gör så förbannat ont!

Men nu är plåstret av så får vi se hur det går för mig...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0