tjofaderittan

Pappa Kenta va i Stockholm i helgen så jag hade huset för mig själv. Kan väl va gött ibland det också.

Häromdagen när jag, mamma och Jonnah va i Knalleland så skulle vi äta glass, varav vi såg en massa nya roliga smaker. Fanns bland annat dammsugare och delicatoboll.




Delicatoboll och melon



Dammsugare och delicatoboll.

Måndag igen då ja. Eller ja nu är ju måndagen snart över så går strax in på min favorit dag tisdag... noot.

I fredags var jag och Jonnah i Gbg också och skulle shoppa lite. Hade väl dock räknat med att hitta mer, men blev lite iaf, som jag får visa en annan dag.


Kommentarer
Postat av: Syster

Mums va gött! Måste jag undersöka närmare nån dag! Vart var det?

2011-05-24 @ 22:23:32
URL: http://sandragee.blogg.se/
Postat av: Helena

Glass med Delicatobollsmak?! Har någon äntligen gjort sådan? Det MÅSTE jag prova!

2011-06-08 @ 12:24:40
URL: http://hella.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0