Min pappa

Min pappa, Kenneth Gustafsson, även kallad Kenta G! :)
Han är en riktig skojig liten filur, och drar gärna skämt som...

-Åh va mätt jag blev (efter maten)
-Asså, hur lång va du då?

eller..

-Vi skulle in och leta efter några muttrar..
-Ska du också ha kaffe eller ska du gå där nere och muttra?

Ja...sån är han :)

Och denna lilla skiten (ja för stor det är han inte) kör lastbil, vilket inte många tror. Man ser väl oftast att lastbilschaufförer ska va feta med stora magar, men inte Kenta inte :)

Några av hans favorit låtar.





Pappa med en liten påse kakor, som han tydligen alltid fick med sig ut ;)








Det är min pappa det! :)



Och jag älskar honom mer än allt annat i världen! ♥



Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh jag mää! Kenta G är den bästa papsen!



Och förresten... det är smidigt med mat som flyger på en, ut från kylen... då behöver man inte anstränga sig det minsta... möjligtvis bara svälja..

2011-05-17 @ 00:52:10
URL: http://sandragee.blogg.se/
Postat av: Alexandermoa

Very Good Directory !!! Keep It Up.

2011-11-21 @ 07:17:37
URL: http://alexandermoa.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0