Så nöjd!

Har varit och tagit prover idag, och jo, det gick bra, men bara det när hon satt och skulle "leta upp" mina blodådror, jag fick fan rysningar! Hatar det! Och så tyckte hon de kändes dåligt i ena armen så hon bytte. Jag tänkte, nu dör jag.
Men, det gick ok faktiskt, och det är skönt att det är över för denna gången.

Sen efter det gjorde jag något betydligt roligare. Klippte och färgade håret hos Carro.
Så nöjd! Hon vet alltid precis vad man vill ha!



Nu syns väl inte färgen så bra kanske, men hon slingade upp det lite ljusare.
Och så la vi mer mittbena på mig, har haft snebena nu i urminnes tider.

Och Carro är så duktig! Så vill ni, så boka tid hos henne på salong cri.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0