In i dimman

Idag när jag kom hem från jobbet så skulle jag ta en powernap. Det blev ungefär 3 timmar. Men helvete va gött, och välbehövligt.
Fått dåligt med sömn de senaste nätterna. Hade bland annat världens jätte mega känning i förrgår innan jag skulle gå och lägga mig. Var hur jobbigt och nästan hemskt också. Usch, en sån vill jag inte uppleva igen.


Men veckan rullar på, redan torsdag imorgon, hell yeah.
Och det betyder att det snart är fredag och då ska jag umgås med syster och sköja lite. Kanske Mamma och Mirre med, beroende på om de skulle iväg eller inte. Ska iaf bli väldigt roligt tycker jag att få umgås med syster för en gångs skull! ♥

 




Och får väl säga Rattis till Knallen Ballen som fyller år idag med!




Kommentarer
Postat av: Dansbandsfrun

Ni e så olika men ändå lika söta!! ;) skulle va SÅ kul å träffa er irl!!

kram

2011-01-24 @ 19:15:43
URL: http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0