Igen..

Jag är förkyld... igen. Suck.
Iofs inte så konstigt kanske.. efter flytten och allt. Man sprang ute utan jacka osv, svettades och frös i omgångar.
Hoppas bara jag inte blir lika hängig som sist.

Har rensat ut det mesta av julen nu. Jag och Emilie var på skroten idag (en tygaffär) och kollade och handlade lite också såklart. Jätte fint påslakan (som jag får visa en annan dag) och en hissgardin till sovrummet. Fan bara att den var alldeles för liten när jag kom hem. Den var då inte 140 cm bred. Suck.
Får se om jag kan åka och byta och se om de ens har den i den bredden (vilket jag inte tror).

Nu ska jag fortsätta snora och nysa..
Ha det bra heeeej!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0