En fantastisk helg!

Helgen har varit helt underbar!
I fredags drack jag öl med syster och Jenny, sen drog vi ut och hängde lite.
Igår drog jag till Göteborg och hängde med Alex och Daniel. Mycket trevligt! Vi spelade även bowling då jag utmanat Daniel lite, men den jäveln piskade rejält i slutet :)


Sen drog jag och Alex till Borås igen och mötte upp syster och co.
Vi drack grogg, och helt plötsligt var vi danskar. Haha! Och vi ljög för folk att vi va danska och att vi alla tre (jag, alex och sandra) var syskon på nåt jävla sätt :)
Sjukt kul iaf! En helg jag kommer minnas länge.






Tog inga bilder igår, vilket är typiskt.
Men snart ska vi ta en fest här i Borås (måste ju visa grabbarna stan lite) så då får jag ta igen det.



Kommentarer
Postat av: Henriksine

This site is professional and to the point.

2012-06-19 @ 13:55:28
URL: http://henriksine.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0