Dåligt av mig

Jag är dålig på att uppdatera..
Ytterligare en jobb vecka har gått och det är fredag igen. Gött!

Var i Ullared med Emilie och glodde lite i onsdags,köpte gardiner till köket och nya lampskärmar till vardagsrummet bland annat. Ska se när jag orkar ta tag i att stryka gardinerna och sätta upp dom.
Och lite gött snack och flabb i bilen blev det också.



(Emilie körde som en gud)

Härligt väder ändå idag, är detta det sista fina vädret som kommer nu tro?

Imorgon blir det eventuellt Liseberg med härliga människor, om vädret tillåter vill säga.


Oh jag är inne i något väldigt spännande just nu, men vill inte avslöja.. skulle nog knappt kuna förklara.
Men roligt är det.. som tusan!v :)
Nästan... magiskt ;) haha..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0