Tillbaka till verkligheten

Då var påsken över för i år.
Varit en bra och trevlig en.
I torsdags jobbade jag till 20 tiden, sen efter det drog jag och Jonnah och till Wisers. Lika trevligt som alltid!

I fredags åt jag och syster hos mormor, lite påskamat, gött!



Och efter det åkte vi ut till pappa som hade tagit fram jeepen.
Så den putsades av lite sen tog vi oss ett premiär åk. Härligt!
Och på kvällen hängde vi på Wisers igen, och hade köpt med jordgubbar så vi äntligen kunde få dricka strawberry daquiris.




Och på självaste påskafton, var jag rätt seg, men beslöt mig tillslut att iaf följa med syster och co ut. Och det vart ju trevligt det med!

Och igår, kära vänner så var jag och Jonnah på Håkan Hellström på Åhaga. Magiskt bra. Sen kände vi att vi bara skulle gå till Wisers en sväng och ta nån öl.



"Jobbat med mamma" jobbade snabbt i baren ;)



Idag har både jag och Jonnah hunnit med att jobba en stund, sen har jag degat på balkongen och skall strax åka till mamma.

Och... jag måste börja flyttpacka! Snarast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0