Sura gubbar

Idag när jag och Emilie stod och skulle ta ut pengar i bankomat kön, så blev kön sån att det bara var en kö, så tog den som stod först på tur, nästa bankomat som var ledig.
Tydligen hade vissa svårt att fatta detta..
Så när jag va färdig så sa jag..

Jag: - Emilie, din tur..
Sur gubbe: - Jaha, då går hon före..
Jag: - Nej, för vi har systemet här att vi kör nästa på tur och hon var efter mig.
(efter en stunds muttrande..)
Sur gubbe: - Småungar...
Jag: - Du borde bara vara tyst!
(gick en bit bort..)
Jag: - Gubbjävel...


Ja det finns då fölk till allting. Han fick inte vänta en sekund längre bara för det. Hon va ju nästa på tur, bara han som va helt jävla senil och inkompetent för att förstå detta.
Sur gubbar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0