segt

Känner mig så seg nu för tiden.. orkar inte göra någonting, vill inte göra någonting. Eller jo, jag vill göra massor... men ja, visst, finns väl vissa saker som sätter stopp för det också.

Inte långt kvar tills första advent. Känns dock inte som att jag har så mycket kul, mysigt och roligt julpynt.
Vet inte ens om jag har ljusstakar/stjärnor till mina fönster. Jao, så kan det va..

Nöjd över mig själv att jag iaf lyckats köra två maskiner tvätt idag. Alltid ett plus! 
 Och jag har knappt ätit några kolhydrater på 3 dagar (bara ytterst ytterst lite). Tummen upp för det!
Men i det stora hela så att säga.

är tråkig idag. jag veeeet.

Ha det bra heeeej!

 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så härligt när julen börjar komma. =)

2010-11-23 @ 16:25:46
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0