Helgen

Helgen har varit hård!
I fredags var jag med hemma hos syster och hängde. Vi kollade först kortegen, och sedan gick vi tillbaka till syster för att röja. Vi var jag, Sandra, janky, Sabina, Philip och Jesper. Riktigt sköj!
Jag och Jesper försökte riva av en schottis, haha!

Åkte inte ifrån syster försen vid ett tiden, jag valde att inte gå ut utan gick direkt hem. Va gött det!

I lördags sen, bakis naturligtvis, begav vi oss ut till Pappa för att äta, dricka och umgås. Senare tittade även Ulf och Marianne förbi. Skoj!
Jag och pappa härdade ut längst och satt uppe ända till halv fyra (!). Lagom sleten dagen efter.

Inatt har jag väl sovit kanske 2-3 timmar... är äckligt övertrött nu egentligen.
Mitt blodsocker höll på att spöka så, så har stört mig hela natten och morgonen. Usch och fy!
Hoppas på att kunna få sova bättre inatt.

Ja ja, ibland blir det inte alltid som man tänkt sig, men kul är det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0