time out



-Men hur kan du det här?
-ja det är såna viktiga och intressanta saker lägger man ju på minnet Mårten...


-Det är precis samma som mig, fast tvärtom, jag gör en frukatnsvärt dålig imitation av Dolly parton...Ont det gör ont det gör ont, det gör ont en stund på natten men inget på dan, hej!
-Men det där är ju lena philipsson..
-Ja jag är värdelös..

-Vad syftade Mats sundin på när han nyligen sa "visst är det stort"?
-Sitt arsle..

-Det är ju helt otroligt egentligen.. snygg, sexig, framgångsrik, kompetent, intelligent, och ändå såpass ung... men nu ska vi inte prata om mig..

-Jag har aldrig gjort en flamingo, däremot går jag hem varje kväll och gökar en skata..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0