Saturday night

Jag känner mig allvarligt talat nästan insnöad.. orkar/vill inte ens gå ut och se hur det ser ut utanför dörrn.
Usch och fy.

Tycker synd om papps som får vara ute och ploga så mycket med.. blir ju ganska intensivt.

Idag har jag knappt lyft röva från soffan, (nästan bränner och har domnat i röven) tycker det känns onödigt.. vad finns ändå att göra en dag som denna?
NAAAADAAAA!

Jag tror mina sjuka drömmar har börjat komma tillbaka... (har perioder med sjuka drömmar ibland) Drömde bland annat häromnatten att jag var i nåt jävla badhus nånstans, och allt var liksom i ett. Så där omklädningsrummet var, var också bubbelpoolen. Sen satt vi i nåt träd och skulle skjuta nåt. Ah jag vet i fan.


Nää.. less på skiten. Hej!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0