yeeah

Jobbat idag, världens segaste dag, har vart så trött med, trodde aldrig jag skulle få gå hem!
Sen efter jobbet var det kalas hos farmor som fyller 74 år...smörgåstårta....Mmm!

Sen när jag skulle hem och köra in i garaget så öppnas inte porten, och nyckeln satt fast! Jag kände bara att mitt tålamod var lågt och ringde Victor ilsket och bad han komma. Han fick ut nyckeln iaf, men port jäveln öppnades inte. Victor fick gå innevägen och öppan åt mig, ahhhh orka med sånt!

Ledig imorgon iaf... så jävla gött.. jobbar dessvärre torsdag då de flesta andra är lediga.. andra är även ledig på fredag men men, en annan får slita och stå i.

Slänger in denna videon, då den både är kul, och låten rätt bra. Vill inte att denna dag ska sluta dåligt.


Ah fick nu inte med riktiga videon, då blää, men men, låten iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0