Helt slut

Jag är helt slut!
Hållt på hela dagen att flytta och greja. Trodde aldrig det skulle ta slut på grejer. Men nu är det mesta på plats iallafall, mest små plock som ska fixas, som man får ta lite undan för undan.

Jag och pappa hittade även en tv bänk på blocket för 200 kr som vi var iväg och köpte, hehe. Gött att ha det fixat med, sen när jag väl ska köpa ny tv. Den lilla får duga ett tag nu i början..

Har även köpt dammsugare idag. Va ju illa tvunget att köpa det, kan ju inte bo här utan dammsugare. Är ju ändå ett måste som man får prioritera. Annars är det lite småsaker som fattas bara så som hårblås, vattenkokare osv.

Nu sitter jag i soffan en stund och bara pustar ut. Får väl ta bilder sen hur det ser ut här och lägga upp, men det får bli om ett tag. Vill få mer iordning först. Och ja.. hitta min kamera bland alla saker.

Nä, nu ska jag ta en dusch och bara dega resten av kvällen. Kl 07:30 imorgon väntar jobb igen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0