Vill ha vår, vår, vår!

Jag vill ha VÅÅR!
Vår så att man riktigt känner att det luktar vår ute :)
Idag har det varit fint väder, men dock för kallt...

Sett ännu mer saker jag vill ha... mm.. det riktigt kliar i fingrarna!



Varit och fikat idag med Jonnah och Hanna på viskan.
Så kul att se att Hannas mage blivit så stor :) Mysigt!
Tänk när vi får en liten sån goding i släkten.. :) Mm!
Jag tror ju starkt på att det blir en kille, men men, man vet aldrig. Tycker dock det behöver komma in lite av det manliga könet då vi är så många tjejer redan. Men, det är välkommet vilket som :)
Man blir så nyfiken på hur den lilla kommer se ut, vem kommer den vara mest lik osv.. hehe.

Nä, va ska man ta och göra... ska försöka att inte vara uppe allt för länge idag med tanke på att man börjar tidigt imorgon. Men vet ju hur det har gått de andra kvällarna med det.. inte såå bra  :)


"jag gillar dig också"

Det värmde faktiskt..





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0