Känning.


usch, hade en hemsk känning idag :(
Låg i soffan hos V och pratade lite, började känna mig riktigt trött. När jag skulle resa mig så va det som att det bara small till, fick svettningar och började känna mig mer och mer borta. V hade inget direkt hemma att äta så han rusade över till sin mamma och hämtade choklad och glass. Jag satt där (i min egna lilla värld kändes det som) och åt medans V bara satt och tittade på mig. Tror mest han blev lite rädd..
Sen skulle han iallfall köra hem mig (pallade inte att köra själv) då han säger:

- Jag ska köpa hem lite grejer att ha om det blir så här, det är bra.

Sööt :) hehe..
Min V är världens bästa! <3


Kommentarer
Postat av: Jonnah

naaw snuttigt! :) tur att han tar hand om dig nar jag ar borta! <3

2009-03-30 @ 15:33:29
URL: http://suckitbeautiful.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0