En dag närmare helg..


Japp, redan torsdag imorgon! Sköjigt värrre!
Så typiskt att man jobbar kväll denna veckan nu när det är så fint väder.
Äkta vår väder! Sjukt underbart.

Bytte så att jag är ledig tisdag istället för torsdag nästa vecka, för då ska jag och mamma bege oss till ullared. Nice! Inte varit där på ett jävla tag. Så det ska bli skoj :) Ska bli trevligt att få umgås med mamma med. Va ju inte igår.. om man säger.




Måste nog åka till spå tanten snart med. Va också längesen. Mamma har ju vart där emellanåt och då har hon ju även berättat lite om mig (spåtanten asså...) och ja, insåg att sakerna hon sagt har stämt.
Vore intressant iaf..


Förstår inte varför jag känner mig ensam..


Kommentarer
Postat av: Syster

Jag vill ocksa till Ullared! :(

2009-03-23 @ 13:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0