Aj!

Jag har fått en finne eller något i örat.. gör ont så in i helvete!
Aj, aj, aj!

Iallafall...
I fredags så degade jag med V, hälsade på hos hans mamma en sväng, sen fick jag för mig att vi skulle åka hem till mamma också. Banne mig! Hehe, men det blev nog en rolig upplevelse för V.. ja, han fick ju bugga en sväng med mamma så, hehe :)

I lördags så var det iallfall dax för hårvisningen, tog hela dagen i stort sett med allt. Först lite övning kl 10, och sedan efter det till salongen för att få håret fixat. Sen hann man hem en sväng för att sedan återgå till xoy för övning, och sminkning. Blev väldigt mycket väntan, men det var det värt. Och kul var det. har inga bilder nu, men får väl återkomma med det senare.

Söndags var en rätt degig dag. Jag och V hängde en stund hemma hos hans mamma, sedan återvände vi till degandet. Närmare kvällningen så tänkte jag vara lite snäll, så jag lagade tacolåda till V. Vilket verkade vara uppskattande! :) ja, med tanke på att resten blev uppätet imorse. hehe..

Sitter i soffan och degar nu iallfall.. förbannar mig över mitt öra. Funderar på duschen.. men åhh.. orkar inte egentligen. Men men... är väl bara att bita ihop.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0