Home again!


Hemma, eller ah landade igår vid 01.00 tiden.
Både skönt och inte att vara hemma. man längtar ju alltid hem litegranna, mat och sånt (iallafall jag..) och ja, borta bra men hemma bäst. Har varit helt underbart! Och vad jag insett mycket...

Victors familj/släkt är helt underbar! Jo, jag visste det innan resan också men nu har jag verkligen insett det på allvar.

Victors Mamma,  Kerstin - Jag skulle inte kunna få en bättre svärmor än henne. Helt otrolig! alltid glad och alltid full av energi! Nu kan ju folk tro att man skriver detta pga av ren fjäsk, men så är det verkligen inte. Hon är underbar och skulle inte vilja byta bort henne mot någon annan.

Victors moster, Ulla - Alltid glad och snäll! Många skratt ihop har vi haft denna vecka på Mallorca. Victor tyckte att jag kramade Ulla för mycket under veckan, men det går ju inte att låta bli.

Anna & Denis, brudparet - Hel mysiga och alltid så himla vänliga. Man känner sig alltid så välkommen hos dom och det är kul, man vill vara med! Så fint par, och skulle verkligen vilja ha en familj i framtiden, som dom har.

  

Och Victor, min Victor ... =)
Åh vad jag älskar Dig! PUSS


Kommentarer
Postat av: Ramona

WOW, vilken bröllopsklänning. Hoppas du har haft det trevligt i värmen.

2009-06-23 @ 13:47:36
URL: http://ramonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0