Det var den dagen..


Fick rosor av Victor igår. Röda och rosa.. 21 st. Sött!
Fick även mycket "bra att ha" prylar av mamma, mormor och syster. Bla vattenkokare, kaffekokare, hårblås, vinglas, pastagryta.. osv osv. Kanon!
Blir ju mer kalas sen på söndag...

Var även hemma hos Victors kusin Anna på kvällen, där barn firades. Där fick jag även en vinflaska och en blomma. Va verkligen inte meningrn att jag skulle ha någonting. Blev jätte glad :)
Hela Victors släkt är verkligen så mysiga och omtänksamma. Ska bli riktigt kul att få åka med till Mallorca om en vecka. :)
Kommer nog som sagt vara en upplevelse.

Senare på kvällen fick jag även champagne av Victors mamma :) hehe...
Ja ja, man fyller ju bara 21 once in a lifetime;)







IKVÄLL BLIR DET BASE!



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Perfekt...jag ska ju dricka vin i kväll..;) hihi... Gulligt av honom..=) jag fick minsann inga rosor..:P

2009-06-06 @ 16:10:04
Postat av: Ramona

Vilka underbara rosor du har fått :)

2009-06-08 @ 11:54:08
URL: http://ramonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0