AHHH orkar inte!

Jag får RYCK, allvarligt talat!
Försöker man fixa lite mat och även vara käck och baka.... MEN
För det första, finns ingen elvisp, enda grejen jag inte har, och så finns det inte ens en form!
Inte en sån där form som behövs.

AHHHH blää blää bläääääääääää! Jag som tyckte att dagen var ok, men nu, nej, jag ger upp, tack och adjö, jag orkar inte mer. Sånt här kan sabba hela min dag...  och känner mig helt jävla risig.. Nej det är nog inte min dag idag!

Det är alltid nåt litet litet som fattas, och jag blir galen! Ja, jag behöver semester..
Och på tal om semester, som att det inte vart tillräckligt jobbigt att springa runt och leta efter en klänning att ha bröllopet. Men nu så, till slut har jag hittat än, och ja, jag hoppas den duger :)

Får väl lägga upp bild på den sen.. när jag hittat skor till kanske? För det är problemet nu.. alltid är det nåt.

Men jag längtar så otroligt mycket tills vi ska åka. Kommer bli så underbart och framför allt roligt tror jag. Och sol och bad är väl aldrig fel ;) Whuhuuu! 


Drömmer mig bort så länge....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0