Hot, hot, hot

Jag praktiskt taget DÖR i min lägenhet! Såå jävla varmt. Ställt upp båda balkong dörrarna, men knappt nån märkbar skillnad. Helvete.. jag kan knappt leva. Hur ska det gå att bo två st här? + en katt?
Fler fläktar lär få köpas in.

V och jag var på IKEA, i förrgår, köpte lite hyllor och ett databord bland annat, som vi ska ha nu när vi ska bli sambos. Databordet var i minimalaste laget, men ett jävligt praktiskt sådant. Får ju inte plats med hur stort som helst. Är ju inte överdrivet stort trotts allt..

Även om inte V har så mycket grejer som ska flyttas hit, och inte behöver bäras så långt med tanke på att vi bor i stort sett grannar, så kommer det ändå bli kämpigt. Saker jag har uppe nu ska ju också ner i källaren, osv.. svettigt värre!

Fan, det är varmt, vet inte vad jag ska göra åt saken... kan ju inte duscha sjuhundraelva gånger!
AHH, okej man ska inte klaga men, är äckligt när det är för varmt inomhus.

Jag avlider...



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0