Vår allas fina vän Michel!


Michel Benjamin..

Jag har älskat Michel sen första dagen jag lärde känna honom. Han var den första som gjorde att jag kände mig välkommen in i gruppen på jobbet. Han sa några ord och jag var fast. Tro mig, roligare människa får man leta efter :) Jag minns så väl de första skämten :D Men det handlar inte bara om att han är rolig. Michel är också en av de mest omtänksammaste människorna jag någonsin träffat. Han bryr sig om allt och alla. Och då menar jag verkligen BRYR sig.

Det sårar när Michel inte känner sig på topp..
Även om Michel inte alltid mår bra själv, så är det ingenting man direkt märker, och han bryr sig mer om andra än om sig själv. Det ska ändras på, nu ska vi börja bry oss om Michel, och visa att vi faktiskt tycker om honom. För det är han värd! Han är som en i familjen, och familjen bryr man sig om.


Ingenting ytligt nu, det ska vara på riktigt. För det man ger, ska man också få tillbaka...
och det är precis det Michel ska få nu. All kärlek han är värd!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0