Onsdaaag


Gött redan onsdagen över.. bara två dagar kvar sen helg. base, base, base!

Jag och pappa små pratade lite innan ang min så kallade flytt till systers lägenhet. Varav då pappa säger:

-Du får väl se till att laga dig lite mat, blandat, så du inte bara äter massa körv.

Va är det som är så svårt att förstå? Jag KAN laga mat! Och nej, jag tror också att jag skulle tycka det blev väldigt enformigt med att bara äta körv hela tiden.
Och så pratet hela tiden om att "vi får handla åt dig..."
Jag tror faktiskt att jag kommer klara det helt själv också. Först vill de att man ska betala hemma och bli självständig och "lära sig" hur det är att bo själv.. men går  knappast sååå bra när de sedan erbjuder sig att fixa en massa. Okej, okej, okej, det är väldigt snällt och omtänksamt, men jag vill också klara mig själv.

Pappa kan få fixa bilen åt mig istället.. för den bara hatar jag just nu!
Eller ofta iallafall.. vid många tillfällen. Vill ha en ny! Bättre än den jag har iaf.
Men, det får vänta.. kan inte ta allt på en och samma gång, får bli en titt på en ny bil efter att syster kommit hem igen. Om inte bilen total kraschar! Då gör jag allt för att bli av med skiten.

Jag längtar såå jag döööööööööööööör!
Låt det bli måndag..








Kommentarer
Postat av: Ernst

Neej du kan ju laga tacos också förstås, där är ju variationen nästintill oändlig ;D



base base base

2009-01-29 @ 21:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0