Helg, helg, helg :D


Äntligen helg! :D Veckan har faktiskt gått otroligt fort ändå får jag säga.
För att ha jobbat kväll också, de veckorna brukar gå mycket segare. Men icke :)

Imorgon ska jag och syster greja lite.. flytta dit lite kläder osv som jag ska ha. Och hon ska röja ut sina kläder så jag får plats :) För åka fram och tillbaka nu när jag väl flyttar vill jag INTE!

Pratade med min frisör idag (eller ok, har inte klipp mig hos henne på länge men gjorde innan och hon gjorde bland annat min håruppsättning till balen) och de skulle ha nån hårvisning, och hon undrade om jag ville va hår modell.
Skulle tydligen vara nån visning på xoy, och man skulle ha kläder från nelly. Lät rätt skoj ändå tyckte jag så, jag tackade ja. Och sa att jonnah kunde tänka sig med, så jaa, jag och jonnah ska va med. Hur fan nu detta ska gå? För min del då alltså... jonnah har väl talangen men en annan.
Ja ja, det lär bli skoj iaf :) Huvudsaken. Och har ju velat färga o göra ändringar med mitt hår, så nu får jag det fixat gratis :)
Mer BASE än så kan det nog inte bli.

Blir ju också gött BASE imorgon då. Så då tackar vi rosen som har det hos sig :)








Kommentarer
Postat av: Jonnah

Du har lika mycket talang som jag har. Om jag nu har talang ;D

2009-02-02 @ 10:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0