Varför..

Varför går alltid helgen så fort när man väl är ledig?
Nu jobbade jag iofs till kl 20 i fredags så mycket av den kvällen försvann där.. tycker jag iallfall.

Men det har varit en mysig helg iallfall.  
Var ute och åt igår på Renässans med V. Trevligt!
Åt plankstek som var mycket god, lite lite mat kanske, tyckte V, tyckte väl jag med, men var nöjd.
Klockrenaste kommentaren var ju ändå

-Fan, vi ska väl ge dricks också...
-Asså, ärligt, nej, va fan, jag är inte mätt, och det där jävla dunket nerifrån..

Hahaha!
Sen gick vi bara hem till V och degade. Var rätt gött att faktiskt vakna upp och inte känna sig sleten och bakis. Gick väl upp efter elva nån gång och då åkte jag iväg och fixade frukost. Mycket gott och uppskattat med tror jag :)

Fick iaf en choklad ask också, med två små nejlikor på.. själva nejlikan har ju blitt lite, våran blomma :)
Av någon ful anledning :)

Sen idag, åkte jag hem, grejade lite, plockade iordning. Åkte en sväng till knalleland och köpte ljus, ansiktscreme, en lykta osv. Kände för att skämma bort mig själv lite så köpte kina mat också på vägen hem. GOTT!
Åkte iväg och solade en sväng också, kände mig äckligt blek så var väl behövligt.

Sen har jag inte gjort så mycket mer. Sitter här nu ensam i soffan med tända ljus och myser med godiset jag fick av mamma på alla hjärtans dag! <3

 

Blir väl ingen sen kväll idag. Börjar ju trotts allt kl 7 imorgon bitti.




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0