Hemma igen

Ja vi åkte faktiskt ned till Halmstad igår, var lite överraskning för mormor i efterhand då hon fyllde 75 i april. Hon visste ingenting, så dök morbror Lollo och moster Yvonne med familj upp också. Så lite överraskad blev hon allt :)
Och överraskade blev vi alla när mammas kusin Roger med fru även dök upp dom.
Så vi bodde på scandic hotell i Halmstad, och hotell frukost är ju aldrig fel :D


Igår var det skit väder, regnet öste ner. Men idag var solen framme, blåste ganska mycket men sol iallfall :) Så vi åkte en sväng till Tylösand och kikade och åt även glass på ett ställe som heter Ricardos. Hemmagjord italiensk glass, gott! 


Trevligt att komma ut lite, slippa sitta hemma i lägenheten hela tiden..och nu var det åter söndag igen. En vcka semester kvar sen tillbaka till den bittra verkligheten. Så är det. Om jag känner mig själv rätt så kommer jag ha fet ångest nästa söndag. Blää för det.

Victor, mamma, mormor och syster
Mamma
Roger, Helén, Eva och mormor.
Jag och Victor
mormor, morbror Lollo och mamma



moster Yvonne och mamma



Jahapp.. ska väl ta och kika en film eller nåt och dricka lite te. Mysigt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0