Tiffany persson



-Jag har precis vart med om nåt fruktansvärt, jag va på H&M och skulle prova en baddräkt, och fick en mindre chock jag ser ut som en jävla falukorv i den...

-Oh herregud, det är som en religiös sekt för tjockisar..

-..du med den vikten jag har nu, då skulle jag behöva va 2 meter och 26 centimeter..

-..du jag måste gå på toaletten först, det kan släppa fem sex kilo asså..

-...calzone är det inte mindre, den är dubbelvikt..

-Ah men herregud va ska man äta egentigen!?

-Alla som är trötta på grapefrukt upp med en hand!

-2 st skogaholms, mycket ost på det, majonäs på det sen lite dill för att få den grönsak man behöver..och sen ett stort glas o´boy..

-Nä vi gör upprör, myteri allihopa, godis är gott.

-Skönhet kommer inifrån! Och det är inte inne från den lokalen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0