En vanlig tisdag


Ja, finns inte så mycket att säga om den här dagen. Vanlig dag..
Inget speciellt som hänt, känner mig varken gladare eller deppigare.

Imorgon är det iaf onsdag, en dag närmare torsdag.
Ledig fredag.. jobbar lördag och söndag. Men tycker det känns ok. Man jobbar ju ändå bara till kl 15.

Borde sova kanske? Men känner mig inte direkt trött. Suck..
Jag hatar att ha såna sömnproblem, sällan jag verkligen känner mig riktigt trött och kan somna direkt.
Sen känns det extremt hårt att behöva gå upp när jag måste. Känner mig alltid trött.
Börja ta tag i sitt liv kanske? Träna eller nåt.. sägs ju att man ska bli piggare av det.

Ja ja, ska inte sitta och beklaga mig mer..
Det är vad jag bjuder på ikväll.






"It feels like you´re million miles away..."
Vem du nu är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0