Wednesday...

Jobbat idag, och sen träffade jag Tina :)
Vi kikade lite i stan och knalleland och tjötade. Givetvis handlade vi också ;)

Tre dagar kvar av arbetsveckan för min del.
Surt att jobba sex dagar på en vecka, två veckor i rad nu, men men...sometimes life is a bitch.

Nästa helg är det halloween, och då kommer förmodligen Marko hem, så vi ska köra en hel helg!
Pappa åker bort också, så Marko får bli inneboende hos mig.
Marko tyckte att vi skulle klä ut oss, och han erbjöd sig tom att fixa kläder till mig om jag inte skulle hinna..
Vet inte riktigt om jag ska våga lägga det ansvaret på honom.. hehe.
Räcker det inte redan med att man ser ut som en skata? :)
En sak som är säker iallfall är ju att vi ska dricka fishbowl! Helt klart! Återuppleva minnen från ayia napa.





Jag har skaffat mig en sänghimmel, för att få mer ro..
Har inbillat mig att det skulle kunna funka.. och jaa.. har ju somnat som en stock de senaste dagarna :)





"Kyss mig inte det kommer bara leda till nåt ont...ändå"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0