Jeepkörning


Slutade tidigare idag, så då kunde man bege sig ut till jeepkörningen tidigare också :)
Va väl ute på bröt nån gång efter halv tolv iaf..

När jag väl va där så "hängde" jag lite, käka en korv osv..
Sen kom Sandra så vi tog en sväng ut i geggan med jeepen.
Roligaste stället är där det finns massa gropar så man bara "skumpar" :)



Här har vi nyss vart och skumpat lite :) Inte så värsta farligt smutsig.. än

Senare begav vi oss ut mer i skogen, med pappa, då det blev mer terräng körning.
Jag va nästan rädd ett tag..hehe, fan kunde vält ju.








Gegigt, men härligt :)


Jobbar imorgon med så vet inte vad man ska hitta på ikväll..
Just nu är jag inte kapabel till något. Är bara seg och trött.. får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0