Irriterande


Känner mig så fruktansvärt irriterad!
Känt mig sådan nästan hela dagen..

Just nu är det bara Ellinor som förstår mig. Vi sitter i samma sits, och känner likadant.
Usch, blä och fy!

Så på lördag ska jag och Ellinor dränka våra sorger och dricka cosmopolitans.

Har insett det nu, våran granne har då aldrig varit sexigare som han va nu i helgen..

Sexigt värre, peter ;)





(Och hur kommer det sig att du ens tror att du kan säga såna spydiga saker till mig.
Är det nån som kan säga nåt sånt så är det jag som borde vräka hur mig allt va jag tycker och tänker om dig just nu.
Du lär ju ha känsla lika med NOLL i kroppen!
Ditt äckliga as!)

Kommentarer
Postat av: Syrran

Vem är det?

2008-10-20 @ 22:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0