Ja.. och nej



Jag tror att min livsgnista dött.
Känner bara usch och bläää för allting. Ingenting känns skoj..
Ta mig tusen dagar härifrån!


Finns ibland en del roliga saker man kan leva på.. ett tag.. som..

(Kollar på stjärnor på is)
-Undra va maxpoängen är?
-Det är 5.
(ett par får 5,5 poäng..)
-Eh fast då måste väl typ 10 va maxpoängen.
-Nej, 6 är det, det vet jag..

-Aha, vad håller den bilen på med då?!
-Ska jag peka finger åt dom?!

-Jag är typ den svarta fåret på mammas sida, men farmor.. åh hon älskar mig.

Det var trevligt!
Just för ett litet tag kändes allt bra.. det va skoj.
Men visst kändes det som att det dog lika snabbt igen. Suck.

Jag och Ellinor har iallfall bestämt oss för att dra till Helsingborg en helg. Åka över till Helsingör och så. Jag sa att Ellinor kan ju ta med sig Oliviu, så kanske Oliviu kan ta med sig en vän också. Så tänkte jag efter ett tag.. och kom på... NÄ jag ska FAN ta med mig Bashar! Bashar är rolig.,. och snäll! Skrev till Bashar och han blev glad, och ville följa med. Som det ser ut nu (eller som jag och Ellinor har bestämt) så kan det tänkas att vi åker nån gång runt 10:e januari.
Ibland vill man bara bort från denna stan.
Och by the way.... jag ska fan gifta mig med Bashar med. Finns få som Bashar.. och han skulle nog banne mig göra en lycklig. Så Bashar, lova nu inte bort dig till någon annan.


Nä nu ska jag sätta på en gó låt och "sura" en stund..
GRRR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0