Förälskad..


Jag har blivit helt förälskad i "Rally". Det som gick i p3 för x antal år sedan.
Så jäkla kul med alla olika lotton som de kör. Restaurang lotto, BB lotto, Mekka lotto osv.
Jag har blivit helt besatt av det. Pratar snart som de gör. Hehe, skojar om det hela tiden. Allt som har med Peter apelgren att göra. Någon annan har nog aldrig fått göteborgs dialekten att låta så go och rolig.. haha.
Finns hur många klockrena kommentarer...

"Vi ska göra krustader och va ska vi göra mer för gött Lasse?"

"Och rört med pecken ner så det ska smaka gött, och herregud vilken stämning det är här, och varmt så in i helvete"

"Han får en långfranska som vi har kört in en falukörv i den kan han ha länge och dra upp o ner genom sitt jävla struphuvve.."

"Horaset eller!
-Nej lasse va é det med dej..
-Horaset engdahl eller
-Ja horace ja, jag tyckte gärna han sa en annan grej, det va la synd där.."

"Då va det bingo där borta, det är ulf lundell... han fick bingo rätt upp i tranbärsgelén"

"Jag har ju 420 i solfaktor på flinten.."

"Hör allihop, varannan muslim tänkte vi och varannan balltorpsbo"

"Ni kan ändå skönja den fina visan en doft av as.. igen.."

"...men det smaka änna skit alltihop tycker jag här, det smakar skit redan i munnen detta"

"Försökte förklara hur lotto fungerar, men de har ju varken pengar eller brickor där nere.."

"Nu kommer candela igång, ..... ja då kommer de spela en sång en kamel, är ju en kamel eller en vän, det vet jag inte men iallafall en kamel eller nåt sånt där"


HAHAHAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0