Jarmo

-Jag tog med mig en brud hem igår, hon ba har du nån musik,
jag självklart jag har ganska mycket lyssna på det här:
"Dudud dudu dudud.."..... jag satte på porrfilmsmusik.

-Va det du som hade bränt vid mina pannkakor, jag sa ju åt dig att inte steka på trean!

-Va är det här? pubishår från en oxe!

-Det här är en knullbutik.

-Hur jävla hårt ska man dra i spenan?
Ja lilla gumman jag drar ju loss din ena patte..

-Ta pinnen då musse, han försökte putta ner dig ju! Ta min pinne och slå honom musse..

-Försvinn! jag slår ihjäl honom musse.. är han seg? ja men vänta då... faan!

-Yes yes yees, you can have the fucking water

-Ahh helvete, va fan nu kommer han! helevete....

-Ska man ha på sig nån dräkt eller nåt?
-Dräkt, vadå dräkt? Ska du ha folkdräkt eller vadå?

-Jag kör utan kalsonger , låter bollarna hänga fritt..

-När du hade sex med en häst... visade vi aldrig..

-Ja dom är här nere och ligger,..... det här är helt livsfarligt.


Asså kolla, killen är underbar! haha!
http://www.youtube.com/watch?v=8RaULA7JqEc&feature=related

  

hahaha!

Yippiee ki yay MF!

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha, ja han är verkligen hur kul som hellst. jag brukade kolla på han och musse varje söndag inna, love it!

2008-07-04 @ 14:39:16
URL: http:// ninty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0