Nu är det lördag igen..

Men va spelar det för roll när man måste jobba imorgon...
Jag känner redan nu, hur ska jag orka detta?
Jobba lördag-fredag.. lär ju iaf vara helt slut på fredag.
Måste se till att byta bort söndagen den 27:e juli också..
Nej, jag kommer inte palla att jobba dagen efter maiden!

Har nyss duschat, ska åka in till syster som fyller år idag och som ska ha en liten tillställning.
Synd bara att man inte kan va med och utnyttja den fullt ut, pallar inte att jobba bakis.
Vi firade lite igår med familjen, så köpte ett piercingsmycke och en kaffekokare.
Tyckte det va rätt nice idé ändå!
Kaffekokaren va ju någonting jag bara kom på sådär... men hon behövde det :)

Ja ja, får väl fortsätta att göra mig irodning, annars kommer jag aldrig härifrån.

None-Rattis rattis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0