IKEA


Igår var jag och Jonsy på IKEA. Det va base.
Bästa va ändå när vi kom ner till nedervåningen, så säger jag:

-Vi tar en vagn..
-Nä, behöver vi verkligen det?
-Vi tar en för det är gött..

Meen, det var nog bra att vi tog en vagn för den fyllde jag och Jonnah sen :)
Och givetvis fikade vi, och ja, vi åt korv också. Och sen när vi kom hem var vi ju givetvis tvungen att inviga Burger king som har öppnat här i stan. Så jaa, det blev en hel dag :) En kanon dag!
Var även en sväng i knalleland efter det. Jonsy hittade en klänning hon bara var tvuuuungen att ha till nyår, BASE, och ja, den skulle hon väl inskaffa så snart som möjligt. Jag hittade även skor till julfesten. De kostade 500 kr, men så var de lite lite fula i kanten, och tjejen i kassan sa att hon kunde dra av lite på priset. Jag tänkte väl att hon skulle dra av nån hundring eller så, men fick de för halva :D Såå, ja, jag slog till. Va fan, riktigt kap ju!


I helgen blir det iallfall BASE! Ska fira kusin Chrille på lördag med bland annat sprit och singstar. Kan nog bli mycket mycket trevligt tror jag. Får se vad vi hittar på imorgon, Nåt iallfall..
Fan, känns som att man får passa på att göra så mycket de helger man är ledig nu. Jobbar ju för fan varanan helg, enligt det nya schemat =( Så suuurt. Jobbet vill verkligen förstöra mitt liv. Mitt sociala liv. Suck..

Nä.. Imorgon är det fredag :) BASE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0