Host host..


Äntligen frisk, eller ah måttlig iallfall. Har hostan kvar och är förkyld, men men.. mycket bättre mot vad jag varit iallfall. Fast.. hosta... fy faaan va jobbigt det kan vara. Usch! Speciellt när man ska sova.

Igår var det tacokväll :D Gööött! Taco är aldrig fel. Och kul var det ju också :)
Så osocial som jag vart denna veckan då jag vart sjuk, så var det skönt att få "komma ut" lite och få skratta :)
Och ja... kvällen slutade ju riktigt, riktigt trevligt...

Iallfall.. så har ju jag och Ellinor köpt årskort på badhuset, så här ska det simmas..
Kanske man kan bli lite fit inför sommaren, kan ju hoppas på det iallfall.

Nä nu åkte jag inte till pappa för att sitta här, utan för att hämta kläder. Så får packa lite.






Först var jag tveksam, men jag blev mer säker. Bra eller dåligt?
Jag vet inte. Fan, fan, faaan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0