Fyndigt


Mamma, som är så påhittig när det gäller rim, gav detta rimmet till julklappen..

"Att hitta en julklapp till dej är ej lätt
jag har tänkt, jag har "grunnat" på all de sätt.
Du är ju min goa och söta flicka
med arv efter mor din, du gillar att dricka.
Nu snackar vi inte om saft och om fanta
och andra små burkar som funkar att panta.
Nej, min lilla flicka vill va ute om natten
och då vill hon gärna "bli lite i hatten".
Så här kommer något som kan hjälpa till
för "resten" du köper precis vad du vill."

Hehe, så fick jag cider och pengar. Fiffigt ändå :)
Av pappa fick jag bland annat en trådlås datamus, mycket bra!
Sen sa pappa också "har du kollat ditt konto?" Vilket jag inte har såå .. får kika på´t.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0