Alltid denna måndag..


Arbetsdagen gick faktiskt hyffsat fort, så det va bara gött.
Åkte sedan hem till mamma och packade, och åkte sedan till pappa.
Och nu är jag seg....

Imorgon ska iallfall jag och Ellinor inviga våra nya årskort på badhuset :)
Japp, nu blir det fit for fight som gäller. Beach 2009, äntligen, kanske?

Helgen var BASE! Sjöng singstar och massa, och tiden gick så fort. Typiskt.
Och i fredags, by the way, så åt jag och Jonsy på babbels sen gick vi till vimmel och söp. Riktigt nice! :)

Och jaaa, på fredag är det julfest med jobbet. Kan bli trevligt.. och intressant.

Funderar på om jag ska åka och sola.. men orkar jag? fan, måste sluta va så slapp...suck




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0