Ohh la la..


Jag längtar något enormt tills vi ska åka!
En vecka känns som en evighet!
Det är det enda jag kommer tjöta om nu, tills vi åker :)
Ayia napa, ayia napa, ayia napa!

Jag och Tina har iaf vart och gjort lite ärenden idag.
Fixat lite grejer vi ska ha med oss.
Det sura är att det är rätt dyrt där =(, men men, man lever bara en gång och då får man väl unna sig lite.

Undra vilket hotell vi kommer på....?
Eftersom vi bokat ospecificerat till ayia napa med solresor, så finns det inte så många hotell som kan vara alternativen,
och alla hotell som solresor hade va fina! Kanske tom kommer på vanessas ;)

Ska iallafall bli underbart att kunna få sola och bada! Har man ju inte gjort allt för mycket i år. Iallafall inte jag.
Skulle vi komma på Vanessas hotell (där hon jobbar) så ser det iaf ut såhär..





Ahh det är verkligen sant, vi ska åka =)
Whuhuuuuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0