IKEA och annat...

Igår kände jag och tina att vi ville hitta på något, efter att hon slutat jobbet, så vi åkte till IKEA!
Vi mösade omkring där och tittade på allt möjligt,
Köpte lite "bra o ha" saker..
Bla så köpte jag bestick, matlådor, och andra köksredskap.. lika bra att förbereda sig.
Köpte också kuddar att ha på sängen och kuddöverdrag.

Sedan gick vi lite i butikerna runt omkring. Först fastnade vi på skivspegeln..
När vi kom ut därifrån hade jag köpt 6 st filmer, och tina 2 dvd boxar (Dr snuggles samlingsbox och fem myror är fler än fyra elefanter samlingsbox" Riktigt nice! =)
Riktigt kult iallfall. Minns speciellt en grej i "fem myror är fler än fyra elefanter" när Brasse stog i godisskåpet.
Det såg så jävla gött ut! Blir ju definitivt att leta fram just det ;)

Sen begav vi oss in bland andra butiker.
Där fastande vi på skopunkten ett tag. Tina köpte två skor och jag ett par. Som om jag behövde fler skor? :)
Sen var vi på hemtex, där jag köpte gardiner.
Sen efter det så tog vi oss en titt på jc, där tina provade byxor, men nä, de kändes inte helt hundra.
Men, vi kunde ju inte gå tomhänta ifrån jc, så det blev varsin tröja iaf :)

Det va en mycket trevlig dag!
Som slutade med fika i bilen på parkeringen.

Och eftersom vi också lovat erik att vi skulle köpa en morgonrock åt honom på IKEA, så va vi givetvis tvugna att åka förbi honom och lämna den också.
Då kom vi på hur mycket som skulle kunna göras om hemme hos erik, eller ah rensas bort och göra snyggare.
Så vi var väl hos erik i ca 1½ timme och rensade.
Men det finns mycket kvar än. Vi har stora planer för eriks lägenhet ;)

Så när jag slutade jobbet idag fick jag själv en sån känsla att jag måste hem och röja!
Pappa ska bla fixa en hylla till garderoben så jag kan ha skor osv där. Och även hänga upp mer av mina kläder.
Såå, dax att röja, back to work!

En del av inköpen:



och till sist, givetvis.. skorna ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0