I´ll find my way home

När bara motgång efter motgång slår en i ansiktet så undrar man om man inte bara ska ge upp.
När ska det någonsin vända?


Det finns människor som tydligen tror de äger världen, är bättre än alla andra och alltid kan få sin vilja igenom
Jag fullständigt HATAR såna människor! Det är det äckligaste jag vet.
Människor som bara förstör för andra människor, och inte känner någon empati överhuvudtaget.
Skäms inte för att säga det att hade en sån människa råkat ut för något dåligt eller ont, så hade jag nog ta mej fan njutit varenda sekund av det.


Ge mig 1 maj - och ge mig någonting bra!
Nåt som gör att det känns som att det är värt att kämpa för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0