Dessa söndagar..


Finns det någon mer deprimerande dag?
Tror inte det..
Jag har alltid haft ångest för söndagar, alltid hatat dom. Egentligen borde man ju tycka att det är en skön dag som man bara kan slappa på och njuta av ledigheten. Men icke....usch.

Tidigt arbetspass denna veckan som kommer..
06:45-15:30. Visserligen gött att sluta tidigt, men att börja såå tidigt.. hmm, jag är ju så morgontrött.
Men men, jag ska väl överleva det också. Tro det eller ej..

Nästa helg blir det utgång med Ellinor. Whuhu ;)
Det kommer bli galet..
Ja lite så att prata om nästa helg redan nu, men vadå, man måste ju ha något att se fram emot..





"Jag orkar inte älska och jag orkar inte hata"


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0