Måndag, måndag, måndag...


Ja då va det måndag igen...

Va och tog prover imorse, och jag blev så jävla nervös.
Hatar att sticka i armen!
Men sticket känns/kändes ju inget men mitt hjärta började slå idiotiskt fort när hon satt där och tog blod.
Vet inte varför jag är en sån pussy för att ta blodprov på det sättet.
Tur som va så tog det max nån minut, så jag kom därifrån fort.
Man skulle ju fasta i 10 timmar också (vilket iofs va väldigt lätt)

Sjuksköterskan: - Så, nu blir det väl gott att få äta lite.
Jag: - Ahh det va inte så jobbigt som jag trodde (syftade på fastandet)
Sjuksköterskan: - Nää tur det, det brukar gå bra :) (fast hon syftade på att ta blodprov)
Haha, matvrak som jag är!


Börja jobba om en timme... hoppas det är hyffsat lugnt idag.
Och att det bara är bra kunder ;)
Patrik har iaf bestämt att vi ska äta på max. hehe..



Kommentarer
Postat av: Jannica

Måste ligga i släkten det där med maten, vem säger nej till mat!?

2008-06-30 @ 19:05:09
URL: http://jannicag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0