Börja om..

Idag har jag vart med om något som bara var positivt i alla kategorier!
Jag har aldrig känt mig så stark som efter detta, och jag känner faktiskt att jag kan se ljust på framtiden och det som komma skall.

Även om det är rätt tid på året nu, vår, och sommaren väntar, så kände jag att allt kändes ganska hopplöst.
Men efter idag så har allt vänt totalt. Nu ser jag jätte mycket fram emot sommaren! Och känner att jag bara ska lägga energi på mig själv och ha kul! För nu har jag känt att ingenting har varit roligt. Har varit fast i ett mörker.


Och det kändes så otroligt skönt att få saker och ting bekräftade. Det var precis vad jag behövde!
Kände mig glad redan när jag gick därifrån, och ser fram emot morgondagen.

Snart är det sommar - och semester.
Och då ska jag göra precis det jag känner för, och må bra.
Nu börjar livet om!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0