Inte riktigt på topp..

Fan.. jag känner mig inte riktigt på topp..

Är bara såna konstiga känslor som blossar upp ibland, och allt blir en enda röra och det enda man känner är blää. Känns bara som att när det blir så mycket som far omkring så stört dyker självförtroendet i botten. Och då menar jag verkligen botten!  Suck.. inte igen.

Och det går bara inte att förklara hur det är, och vad det är. Eller joo, det går, men måste nog vara en speciell person man ska berätta det för.. känns så. Hmm..

Två veckor kvar sen åker syster yster till thai. Och två veckor tills jag sitter där själv i hennes lägenhet. Undra hur denna kvällen kommer va om två veckor? Kommer nog bara kännas weird, sen dagen efter kommer allt troligtvis bara kännas naturligt. Och, ja, tiden kommer säkerligen gå grymt fort med. Så jag lär väl inte hinna packa för att flytta dit, innan det blir flytt hem igen.

Nä, det skulle inte va fel att åka långt bort härifrån just nu...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0